volné pondělí

Tentokrát jsem chtěla napsat - vážně jen krátce o mém odpočinkovém dni.
Potřebovala jsem se vyspat, tak jsem si to dopřála. To zmiňuji jen proto, že jsem měla snídani někdy po poledni, a tím celý den posunutý - oběd v 16h (částečně to byla i lenost udělat si ho dříve), svačina v 19h, a večeře v 20:45. Teda s tím jídlem... řekla bych to tak, že s bytem jsem se už smířila, ale nesmířila jsem se s kuchyní. Nemám ji ráda, a to je pro mě velký kámen úrazu. Snažím se tam trávit co nejméně času, a nebaví mě vařit. Je to blbé, protože normálně mě vařit baví, a v kuchyni trávím neuvěřitelné množství času. Takže moje strava je zatím taková... no, nic moc.

No, ale dneska, tím, že jsem neměla žádný plán, tak jsem se rozhodla to tady pořádně uklidit. Konečně jsem si teda pořádně zametla a vytřela pokoj, zároveň i vytřela šuplíky, přerovnala věci, a narovnala, a když už jsem měla ten smeták i kýbl v ruce, tak jsem se rozhodla, že vytřu tu nechutně špinavou koupelnu, a kuchyň. Neuvěřili byste, jaké tam bylo špíny. Radši jsem si to vyfotila, abych to měla na památku :D vlastně jsem nakonec vytřela i obývák, který nikdo nepoužívá, takže ani neuklízí. S pocitem dobré práce, jsem nechala kýbl u dveří do koupelny, protože jsem si nechtěla mokrou podlahu pošlapat, a zároveň jsem si řekla, že to je upzornění pro spolubydlící, že tam je mokro. Netrvalo to dlouho a odcházel kamarád spolubydlícího. Na chodbě se pozastavili, a divili se, proč tam je ten kýbl. Tak koukali, že aha, je tam vytřeno. Ale proč je tam vlastně vytřeno? Jo, tak ona se asi sprchovala, nebo tam byl někde nějaký flek...!!
Takže takhle to tady asi funguje. Uklízí se jen, když je nějaká strašně viditelná špína, nebo flek. Ale nechápu, že tam tu špínu doteď neviděli!! Bylo to nechutné. Zvlášť, když jsou kachličky v koupelně bílé.
No, ale můj pocit je dobrý, a teď budu jen sledovat, za jak dlouho se to zašpiní :)

Jinak na devátou jsme šli zaplatit k divadlu výlet do Salamanca, který se koná v sobotu :) Těším se, ale je pravda, že se pojede jen, když se naplní autobus. Bude se totiž půjčovat soukromý autobus, a platí se 20e, což je fajn cena, protože normálně se platí 32e. Já sama jsem Aegee, společnosti, která to pořádá, udělala trochu reklamu, protože jsem o tom mluvila s mexičanama, kterým to přišlo super a vůbec o tom nevěděli. To Aegee se moc neumí propagovat, mi přijde, nebo jsou líní. No, tak výlet jsme zaplatili a ještě jsme si šli s pár lidma na chvilku sednout do Pecaditos, na pivo či víno. A já jsem poprve ochutnala místní typickou specialitu - Morcilla. Vypadá, a působí to nechutně, ale je to vlastně docela dobrý. Nebo ok :) co myslíte? :)
Morcilla
Morcilla de Burgos - je prý vepřová, je z krve, cibule, vepřového sádla, a to bílé je rýže, dál je tam ještě koření

trocha místní špíny... a to toho je hodně na tom smetáku...




This time I just wanted to write something short - about my resting day... well, let's see :)
I needed to sleep so I did. I just mention that because my breakfast was after noon, and therefore my whole day was a bit different. I had lunch at 4pm (ok, I might have been a bit lazy to make it earlier), snack at 7pm and dinner at 8:45.
To the food I would also say that I became quite reconciled to this flat. But I can't stand the kitchen. I don't like it and that's really bad for me. I am trying to spend as little time as I can there. I don't like cooking there. And that is not usual for me as I usually spend loads of time there and love to cook. This way my eating is not very good.

Well, today as I had no plan for the day I decided to clean it up a bit here. I cleaned my room, I wiped also the bathroom, kitchen and the living room. I had to take pictures of it as it was so dirty! I also celaned the drawers in my room. I felt really good after doing that. I left the bucket with the water in front of the bathroom because I didn't want to step on the wet clean floor and also that was a reminder to others that the floors were still wet. It didn't take long for anyone to notice. My flatmate's friend was leaving and as they saw the bucket they were surprised what was it doing here and talked about it and guessed that I might have been taking a shower or maybe there was some stain. So these are probably the reasons for them to wipe the floors. Nice.

So they clean only when there is something really dirty. But I just don't get it that they don't see the obvious dirt that I see. Especially with the white tiles in the bathroom.
I have a good feeling now about it. I will just watch how long will it take to be dirty again :)

At 9pm we went to pay a trip to Salamanca which should be on Saturday :) I am looking forward to it but the truth is that we will go only if the bus is full. They want to rent a bus. We pay 20 euros for the trip which is a nice price - the normal price of the bus is 32 euros. I hope we can fill the bus. I personally made some publicity to Aegee (the people who organise it) because I talked about the trip with mexicans who had no idea something like that was happening, and were excited to go as well. But I feel as if Aegee people were a bit lazy to promote it more, maybe on different pages than just one facebook group and our emails. We'll see :)
We paid the trip and went to Paceditos with some people fora a while. We drank wine or beer, and I tried a typical specialty from here - Morcilla. It looks horrible but it is actually quite good. Or ok :) What do you think? (it's on the picture) :)

Komentáře

  1. To je super, že už je to s bydlením lepší (nebo po tvém zásahu alespoň čistší). Máš v plánu se ještě stěhovat, kdyby se něco naskytlo (třeba od tý pani na shromku)? Měj se krásně a užívej si teplejšího počasí. Nám tu teď nádherně chumelí, aspoň tady v Benešově ;-) Anička

    OdpovědětVymazat
  2. To jídlo vypadá hrozně :) připomíná mi to trošku českou bouřku ta je taky z krve ale mám dojem, že místo rýže tam jsou kroupy .)

    OdpovědětVymazat
  3. Ačkoli nejsem úplně maniak na uklízení, tohle je fakt moc.. A fascinuje mě ten přístup těch spolubydlících..
    A tu specialitu bych si teda asi nedala :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for your lovely comments!! If you have any questions, send me an email on travelwithgeorgie@gmail.com :)